Hizmet sektöründe hem tüketiciler hem de satıcılar için karşılaşılan en büyük sorunlardan birisi satıma konu olan ürünün iadesidir. Kanun tarafından getirilen sınırlandırmalar vatandaşlar tarafından yanlış anlaşılmakta, bu yanlış anlaşılma sebebiyle birçok kişi ürünü teslim etmek istemesine rağmen satıcıların farklı davranışları ile karşı karşıya kalmaktadırlar. Sanırım yeniden ele alınması tüketiciler için faydalı olacaktır. A. TÜKETİCİ KANUNU İLE GELEN YENİLİK Yeni tüketici kanunu ile gelen düzenleme ile satın alınan malın iade koşulu ikiye ayrılmaktadır. Bunlardan birincisi “mesafeli sözleşme” ve “işyeri dışında kurulma” başlığı altında değerlendirmeye tabi tutulurken diğer ise “ayıplı mal” başlığı altında değerlendirilmektedir. Aslında yeni kanun ile birlikte satılan malın iadesinde “ayıplı mal” açısından birden fazla seçimlik hak sunulmuş olup ürünün iadesi bunlardan sadece biridir. Kısacası Tüketici Kanunu tüketiciyi olası tüm haksızlıklard...
To get more infirmstion about divorce in turkey / get divorced in turkey, just visit our website: https://selim.av.tr/divorce-in-turkey-foreign-cost-lawyer/
Yorumlar
Yorum Gönder